torsdag den 15. august 2013

Retrosengetøj og en undskyldning!


Jeg har forsømt bloggen og det beklager jeg virkelig! 

Grunden er, at der simpelthen sker lidt for meget i mit liv lige p.t så jeg har ikke haft overskud til hverken at sy eller andet end dét jeg lige skal for at få enderne til at nå sammen! 
Jeg har taget barsels osteklokken af hovedet og er sprunget ud som studerende. Igen. At være køkkenchef rimer bare ikke på at være mor til to. Så nu udvider jeg horisonten lidt og prøver nye græsgange. Men mere om det senere. 
Det betyder så også at jeg har sendt min yngste i vuggestue og puha hvor er det svært at indse at jeg ikke har så mere baby tilbage... Og den store pige har smidt både ble og sut, så det er stort!

Ydermere er min mor desværre alvorligt syg med lungekræft, hun er igang med et kemoforløb som har virket utroligt godt så jeg er fortrøstningsfuld. Men for pokker hvor er det hårdt at se min ellers stærke mor blive svag og træt af den lortesygdom! Øv!

Så alt i alt er der nok at bekymre sig om og tage sig af, så syningen har taget bagsædet for en stund.
Jeg har dog færdiggjort et dynebetræk til Helenas tremmeseng. Det er lavet af alm. Brun lagenlærred og det fineste retto sengetøj som jeg har fået af en venindes stedmor. Jeg har desuden pyntet det med orange pipingbånd. 

Jeg er ret stolt af resultatet især fordi jeg for første gang har lavet knaphuller. Hvilket faktisk slet ikke er svært når man først ved hvordan. 




1 kommentar:

  1. Hej Heidi.
    Super flot sengetøj!
    Jeg har forsøgt at skrive til dig af et par omgange - både her og på din mail, men jeg er lidt bange for de aldrig er nået frem.
    Jeg vil meget gerne bestille et par baby-huer, som vi talte om på loppemarkedet. kan du kke sige til når det kan passe dig jeg kigger forbi hos dig - ellers kom til mig og få en kop kaffe - jeg er hjemme næsten alle dage...
    Du kan fange mig på hellep@gmail.com eller på voldbækvej ;-)
    Mange hilsener
    Helle

    SvarSlet