torsdag den 18. april 2013

Sutteklud med 'vaskemærker'

Da min store pige var baby, var hun dybt fascineret af vaskemærkerne på sit legetøj. Hun kunne sidde i evigheder og studere de små mærkater med en sådan intensitet at alt andet dyrt legetøj jeg havde anskaffet i forsøget på at stimulere det lille væsen blegnede i forhold til de simple mærker der vel egentlig var tiltænkt den forvirrede forældre. For hvorfor pokker da anskaffe dyrt lamaze og div. Andet når underholdningsværdien i selve legetøjet blegnede i kampen mod vaskemærkaterne?
Så, snu som jeg selv mener jeg kan være i korte øjeblikke, konstruerede jeg en sutteklud med MASSER af "vaskemærker" på. (Det stakkels kræ kan vel for pokker ikke se at det ikke just er en kedelig instruktion på mærket) -jeg skal hilse og sige at det er en succes.
Baby Helena elsker kluden og moderen er blevet helt tilfreds med resultatet.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar